Zadaj nam pytanie

ZWROT ZAMÓWIEŃ

📦 Zwroty

Masz 14 dni od otrzymania przesyłki, aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt.

Aby to zrobić, wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres couturedraco@gmail.com z informacją o chęci zwrotu (lub skorzystać z poniższego formularza).

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(Skopiuj i wklej do maila lub wydrukuj i dołącz do paczki)

Ja, [imię i nazwisko], niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

[nazwa produktu / numer zamówienia]

Data otrzymania towaru: [data]

Imię i nazwisko: [Twoje imię i nazwisko]

Adres: [Twój adres]

Adres e-mail: [Twój e-mail]

Data: [data złożenia oświadczenia]

📬 Instrukcja zwrotu

Po wypełnieniu formularza lub przesłaniu maila, odeślij paczkę ze zwrotem na poniższe dane:

Odbiorca: Draco Couture

E-mail: couturedraco@gmail.com

Telefon: +48 572 539 929

(nie jest numerem kontaktowym)

Paczkomat: PL_WRO01M

Adres: Armii Krajowej 49, 50-541 Wrocław

Po nadaniu paczki, prosimy o wysłanie maila z numerem zamówienia i informacją o wysyłce zwrotu.

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/łem potwierdzenia?

Potwierdzenia przychodzą na email

Jeśli po złożeniu zamówienia nie otrzymano żadnego potwiedzenia znaczy że email został wpisany nie prawidłowo lub jego brak

W takim wypadku proszę się nie martwić zamówienie dotrze na podany adres lecz nie otrzymasz emaila o tym

Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od wybranej opcji przy zamówieniu. Standardowa przesyłka jest najtańsza, ale oferujemy też szybsze opcje za dopłatą.

Ile trwa dostawa?

Czas dostawy paczek z Draco Couture wynosi od 5 do 14 dni, najczęściej jednak paczki docierają szybciej. To najtańsza opcja wysyłki.

Jak mogę wybrać prawidłowy rozmiar?

Rozmiarówki są podane w opisie produktów lecz jeśli nie zostały nadane proszę napisać do nas i przesłać informacje a dobierzemy idealny rozmiar dla ciebie

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?


Tak, akceptujemy zwroty i wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Produkt musi być w stanie nienaruszonym i kompletnym.

Jak złożyć zamówienie?


Wybierz produkt, dodaj go do koszyka, wypełnij dane i wybierz formę płatności. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na maila.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?


Możesz zmienić zamówienie tylko jeśli nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Śledzenie paczki?


Dostajesz numer śledzenia i wiesz dokładnie, gdzie jest Twoja paczka.

(aktualizacja przychodzi na email)